Dreptul de a beneficia de returnarea sau schimbarea articolelor achiziționate

Clienții au dreptul de a returna produsele achiziționate, chiar și fără a menționa motivul, în termen de 14 zile de la data recepționării acestora prin curier. Articolele pot fi returnate dacă a fost menținut condiția de a fi "gata de vânzare", respectiv nu au fost înlăturate etichetele fabricantului și produsul nu prezintă semne de utilizare.
Pentru returnare, Clienții trebuie să transmită odată cu acestea dovada achiziției și să completeze formularul de returnare

Reguli de returnare și schimbare a Articolelor cu defecte:

Clienții sunt îndreptățiți să notifice Vânzătorului despre defectele descoperite la produsele comandate și să solicite repararea sau înlocuirea în termen de 30 (treizeci) de zile de la data recepționării de la curier sau reprezentanții autorizați ai vânzătorului. Excepție fac cele cu defecte cauzate de manipularea necorespunzătoare de către Client.

Clienții au dreptul să refuze preluarea articolelor comandate și să solicite returnarea corespunzătoare a plății. În acest caz articolele comandate trebuie să fie returnate Vânzătorului în aceleași condiții comerciale respectiv cu eticheta producătorului, fără semne de utilizare. Excepție fac produsele personalizate la comandă pentru care clientul își asumă întreaga responsabilitate.

În conformitate cu regulamentele UE magazinele online sunt obligate să afișeze condițiile de returnare. În caz contrar legea prezumă că magazinul acceptă returnări în termen de 30 zile de la data cumpărării.